Travel is the only thing you buy that makes you richer..

7 oktober 2016 - Aalsmeer, Nederland

Vandaar dat wij morgen weer eens het vliegtuig pakken. 18 vluchten in totaal, 5 verschillende landen, en heel veel boottripjes. Prachtige natuur, paradijselijke eilanden, indrukwekkende steden, witte stranden, turkooizen zeeën, verschillende culturen, 1 groot avontuur!

Zoals de meeste van jullie weten vliegen wij morgenavond naar Kuala Lumpur, om daar een aansluitende vlucht naar Kota Bharu te pakken.
We verblijven de eerste nacht in Kuala Besut, de Oostkant van Maleisië, omdat we in de avond aankomen en er dan geen boten meer varen.
Vroeg in de ochtend pakken we de eerste boot naar 1 van 's werelds mooiste eilandengroep de Perhentians aan de oostkant van Maleisië.
We kiezen voor het kleine eiland vd 2. Perhentian Kecil.
Dit kleine eiland is meer backpackers gericht en hopen dan ook op een super chill sfeertje..

Door middel van deze website wil ik jullie op de hoogte houden van onze belevenissen tijdens onze reis voor wie daarin geïnteresseerd is.
Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mooie foto's en leuke blogs!!

Mochten jullie tips hebben, laat het ons vooral weten.

Wij laten onze winter outfits voorlopig in de kast liggen om nog 2 en halve maand in bikini en op flipflops te mogen lopen.

Dikke kus, nu nog vanuit Nederland.
De volgende zal uit Maleisië komen..

1. Dolly Vlek:
    Lieve Nadia en Michelle,
    Wens jullie onwijs veel plezier op dit grote avontuur.Kijk uit naar alle leuke, gekke verhaaltjes en natuurlijk prachtige foto's. Wees natuurlijk voorzichtig en geniet van alles , maar dat gaat vast lukken. Goeie reis meiden vind het super dikke kus Dolly
  2. Nadia:
    7 oktober 2016
    Super lief! Dank je wel Dolly!
  3. Margot el Youssoufi-de bree:
    7 oktober 2016
    Zooooo enorm trots op jullie en het is jullie zo gegund. Dit wordt de reis van jullie leven dames... maar niet verliefd worden hè in dat verre continent want ik kan jullie niet missen!! ❤
  4. Sabrina jaspers:
    7 oktober 2016
    Heeel erg veel plezier! Hoop dat jullie een geweldige vakantie krijgen! Die voorzichtig en geniet! Dikke kus! Xxx
  5. Sandra:
    7 oktober 2016
    Wat gaaf! Onwijs veel plezier maar vooral veel mooie en fantastische belevenissen. Ik ga jullie volgen meiden. Save trip
  6. Nadia:
    Lieffff! Dank jullie wel!!! XxX
  7. Coert:
    8 oktober 2016
    Heel veel plezier meiden de aankomende maanden
  8. Albert:
    Heeeeeel veel plezier !
  9. Daan:
    9 oktober 2016
    Heel veel plezier!! Super gaaf!! Veel filmen en foto's maken maar vooral genieten van al het moois wat er op jullie pad komt. Kus Paul, Daan & Lynn
  10. Michelle:
    9 oktober 2016
    Super lieve reacties allemaal!!!
  11. Nathje:
    10 oktober 2016
    Love you
  12. Paps & Annemiek:
    11 oktober 2016
    Ziet er best uit op de Perhentian Kecil. Geniet ervan en we zien de foto's wel verschijnen
    enne.................. ja uit kijken natuurlijk, uit kijken naar de mooie dingen natuurlijk!!!! paps & Annemiek :)